چگونه به اندام ایده آل خود برسیم

5 شیوه برتر پیکرتراشی بدن عبارتند از:

دستگاه EMSculp -دستگاه شبیه ساز ورزش -کلینیک زروان
شیوه برتر پیکرتراشی بدن که باید بدانید:

وقتی صحبت از پیکرتراشی بدن به میان می آید، روش‌های بی شماری وجود دارد – و تشخیص شیوه‌ی صحیح و غلط می تواند دشوار باشد. برای کمک به شما، در اینجا 5 شیوه برتر پیکرتراشی بدن که باید بدانید آورده شده است:

  • دستگاه پیکرتراشی EMS مؤثرترین راه برای تقویت بدن شما هستند. یکی دیگر از شیوه‌های رایج در مورد پیکرتراشی بدن دستگاه‌های EMS -ماشین‌هایی که از تحریک الکتریکی ماهیچه‌ها استفاده می‌کنند – هستند که مؤثرترین راه برای تقویت بدن و ساخت عضلات بدون چربی شما هستند. اثربخشی این فناوری ثابت شده است، اما مطمئناً تنها راه دستیابی به اندامی خوش فرم نیست. در کنار آن با استفاده از دستگاه‌های لاغری RF و کرایولیپولیز، می‌توانید به اندام ایده‌آل خود دست یابید.
  • برای داشتن بدنی خوش فرم نیازی به ساعت ها وقت گذرانی در باشگاه ندارید. برای رسیدن به اندام ایده آل خود می توانید روزانه 20 تا 30 دقیقه پیاده‌روی کنید.
  • یکی از مضرترین شیوه‌ها برای داشتن اندامی لاغر گرسنگی است ، زیرا گرسنگی دادن به خود عواقب منفی برای سلامتی شما دارد. تلاش برای رسیدن به اندام ایده آل به معنای محروم کردن خود از غذا نیست – در واقع، کاملا برعکس است. خوردن غذاهای سالم و کامل بخش مهمی از داشتن اندامی باریک و سالم است.
  • دستگاه های لاغری RF و انرژی مادون قرمز می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند. یکی از محبوب ترین شیوه‌های پیکرتراشی بدن است. در حالی که این ماشین‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به اندامی مناسب برسید.
  • دستگاه های لاغری کرایولیپولیز می توانند به شما در خلاص شدن از شر سلولیت کمک کنند. کرایولیپولیز می تواند برای کاهش سلول های چربی استفاده شود، که سپس می تواند به کاهش ظاهر سلولیت کمک کند.
حقیقتی در مورد پیکرتراشی بدن

برای رسیدن به اندام ایده آل خود، باید به یک سبک زندگی سالم متعهد باشید که شامل یک رژیم غذایی متعادل، ورزش منظم و استراحت زیاد است. تمرینات قدرتی، ورزش های هوازی و کشش، همه اجزای مهم پیکرتراشی بدن و دستیابی به اهداف بلند مدت تناسب اندام هستند. دستگاه هایی مانند دستگاه های لاغری RF و مادون قرمز، دستگاه های کرایولیپولیز و دستگاه های EMS می توانند در این راه به شما کمک‌های بسیار زیادی کنند، اما در کنار آنها رژیم غذایی سالم  و سبک زندگی مؤلفه های بسیار مهمی هستند. خوردن غذاهای مغذی و کامل به بدن شما مواد مغذی لازم برای ترمیم و ساخت عضله را می دهد. و استراحت مناسب برای ریکاوری و عملکرد مطلوب ضروری است.

 برای تاثیر بیشتر روش EMS می توان از درمان های ترکیبی مانند کربوکسی تراپی و چربی سوزی توسط مزوهای چربی سوز بهره گرفت.