درمان سلولیت با مزوتراپی لاغری چربی سوز Fat burner

مزوتراپی لاغری چربی سوز در سالهای اخیر جایگزینی مناسب برای لیپوساکشن محسوب میشود.از مزایای مزوتراپی نسبت به لیپوساکشن می توان به درد کمتری و غیرتهاجمی بودن و بهبودی سریع تر اشاره نمود.

از مزوتراپی برای لاغری چه بخش هایی از بدن استفاده می شود؟

بسته به نوع بدن  و مقاومت چربی، می توان از مزوتراپی برای کاهش چربی و بهبود ظاهربدن استفاده کرد. از جمله نقاطی که مزوتراپی برای کاهش چربی در استفاده می شود عبارتند از:

  • شکم و ناحیه کمر: با تزریق مزو چربی سوز به زیر پوست در این نواحی می توانید چربی های اضافی را کاهش دهید و شکل بدن خود را بهبود بخشید. در اصل مزوتراپی شکم بسیار رایج است.
  • بازوها و ساعد: با تزریق مزو چربی سوز به زیر پوست در این نواحی می توانید چربی های اضافی را کاهش دهید و شکل بدن خود را بهبود بخشید. در اصل مزوتراپی شکم بسیار رایج است.
  • پهلوهاران و پاها: با تزریق مزو چربی سوز به زیر پوست در این نواحی می توانید چربی های اضافی را کاهش دهید و شکل بدن خود را بهبود بخشید. در اصل مزوتراپی شکم بسیار رایج است.
مزوتراپی لاغری چربی سوز در بازو

 یکی از اندام‌های بدن که چربی تجمع یافته  آن به‌راحتی از بین نمی‌رود بازو است. که معمولا با استفاده از رژیم‌های غذایی سنگین هم چیزی از حجم بازوها کم نمی شود. مزوتراپی لاغری چربی سوز در بازو درمان غیرتهاجمی برای از بین بردن چربی‌ در بازو است.

مزوتراپی لاغری چربی سوز در ران

ران‌ها از دیگر اندام‌های بدن هستند که چربی‌ و سلولیت زیادی مخصوصا در خانم ها در آن جمع شده و ظاهر پوست را   ناخوشایند و نازیبا می کند.برای از بین بردن این چربی‌ها میتوان با ورزش‌های خاص و استفاده از شبیه سازهای ورزش مانندEMS  استفاده کرد که روند کندتری نسبت به مزوتراپی لاغری چربی سوز دارند. مزوتراپی چربی سوز لاغری ران می‌تواند با از بین بردن سلولیت، ظاهر پوست را  بهبود ببخشد.

روش مزوتراپی لاغری چربی سوز :

 

مزوتراپی لاغری چربی سوز متشکل از آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و ماده‌ای مشتق شده از گیاه سویا به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی‌ترین ماده شیمیایی موجود در روغن است، می‌باشد.این ماده بی خطر بوده و در درمان هایپرکلسترولمی کاربرد دارد.

قبل از تزریق مزوتراپی لاغری چربی سوز میتوان محل درمان را بی‌حس نمود . بعد از انجام تزریق مزوتراپی لاغری چربی سوز در محل چربی‌های اضافی، پیوند مولکولی چربی‌ها در هم شکسته و چربی ها تجزیه میگردند و از حالت جامد به مایع تبدیل می شوند . سپس طی چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم‌های تصفیه مانند کبد و روده‌ها مولکل های چربی را از بدن خارج می‌کنند. این درمان را می توان با روش لاغری با کربوکسی تراپی انجام داد که نتیجه اثربخش تری را به دنبال دارد. پیشنهاد ما استفاده از دستگاه شبیه ساز ورزش یا EMS  جهت تسریع کاهش وزن است.