پروتز لب روسی با فیلر   (راشن لیپ)

 پروتز لب روسی ، فیلر لب یک روش پرکردن لب با استفاده از فیلرهای ژلی مانند هیالورونیک اسید است. در این روش، ماده پرکننده به صورت دقیق در لبها تزریق می‌شود تا حجم لبها افزایش یابد و لبهای جذاب‌تری ایجاد شود.

تفاوت پروتز لب روسی با فیلر  با سایر روش‌ها:
 
استفاده از مواد پرکننده با کیفیت:

در پروتز لب روسی با فیلر، از فیلرهای ژلی مانند هیالورونیک اسید با کیفیت بالا استفاده می‌شود ولیکن حجم فیلر استفاده شده و مدت زمان تزریق، بیشتر از تزریقات معمولی لب بوده و تکنیک تزریق نیز متفاوت است. این مواد پرکننده طبیعی و زیبا به نظر می‌رسند و به طور مداوم با بافت لب هماهنگی دارند.

نتایج طبیعی و هماهنگ با ساختار صورت:

پروتز لب روسی با فیلر به شما امکان می‌دهد نتایجی بدون ایجاد تغییرات نامتناسب طبیعی و هماهنگ با ساختار صورت خود را تجربه کنید. لبهای شما به طور طبیعی و نرم به نظر خواهند رسید،.

نتایج فوری:

پس از انجام پروتز لب روسی یا فیلر لب ، شما می‌توانید نتایج قابل مشاهده‌ای را تجربه کنید. لبهای شما فوراً حجم و تعریف بیشتری خواهند داشت، بدون نیاز به زمان برای بازیابی.

اصلاح پذیری:

یکی از مزیت‌های پروتز لب روسی با فیلر این است که اگر نتیجه نهایی برای شما قابل قبول نباشد، می‌توانید با استفاده از مواد حل کننده، تزریق را اصلاح کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

پروتز لب روسی یا فیلر لب به عنوان یک روش پرطرفدار در زمینه زیبایی لبها شناخته شده است. این روش به شما امکان می‌دهد لبهایی جذاب، جوان تر و هماهنگ با ساختار صورت داشته باشید

پروتز لب و پروتز لب روسی با فیلر (راشن لیپ) یک فرایند زیبایی حداکثر 30 دقیقه‌ای است که به شما امکان می‌دهد لب های جذاب و پرجنب و جوان تری داشته باشید. در کلینیک زیبایی زُروان، خدمات حرفه‌ای، امن و با کیفیت را به شما ارائه می‌دهیم. تا یک تجربه رضایت بخش داشته باشید. به جذبه و زیبایی شما اهمیت می‌دهیم و با تمرکز بر جزئیات، خدماتی را ارائه می‌دهیم که نتیجه طبیعی و هماهنگ با ساختار صورتتان را به ارمغان آورد.

از دیگر خدمات مرتبط با فرم دهی گونه می توان به پروتز گونه، زاویه سازی صورت، اصلاح خطوط خنده و غم ، اصلاح فرم بینی توسط فیلر است.؛

پروتز لب روسی یا فیلر لب کلینیک زروان غرب تهران ستارخان
پروتز لب روسی یا فیلر لب کلینیک زروان غرب تهران ستارخان
پروتز لب روسی یا فیلر لب کلینیک زروان غرب تهران ستارخان